Heeft u met ons een dienstenovereenkomst en bent u al langer klant van ons met uw schadeverzekeringen? En is het alweer even geleden dat wij u daarover hebben gesproken?  Dan is het hoog tijd voor een goed gesprek over uw verzekeringen.

Uw situatie verandert
Waarom ? Het advies dat u toen gekregen heeft is uitgegaan van uw situatie op dat moment. Daar is goed over nagedacht. Maar er kunnen kleine of grote dingen veranderd zijn. Denk maar eens na wat er allemaal is gebeurd. Bent u bijvoorbeeld verhuisd of is uw privésituatie gewijzigd ? Zijn er aanpassingen geweest aan uw woning?  Zijn er bijvoorbeeld zonnepanelen geplaatst? Heeft u bijzondere dingen aangeschaft? Reist u anders dan vroeger?

Maar ook verzekeringen veranderen
Ook verzekeringen veranderen. Zonnepanelen (en daarmee uw woning) waren een aantal jaren geleden zonder meer verzekerd. Nu is uw woning alleen verzekerd als u de zonnepanelen heeft gemeld bij de verzekeraar.
Maar überhaupt wijzigingen van polisvoorwaarden kunnen invloed hebben op uw pakket en (dus) een wijziging noodzakelijk maken.

Premies veranderen
Naast controle van dekking, kijken we ook de premies na. Wellicht is een andere verzekeringsvorm of een andere verzekeraar voor u beter of goedkoper. Deze premiecheck is een onderdeel van het updategesprek.

Weten dat u goed verzekerd bent, heeft ook waarde
Al dit soort alledaagse dingen hebben invloed op uw verzekeringen. En verzekeringen geven alleen de juiste dekking als alle uitgangspunten kloppen. Is er bij u echt niets veranderd? Zelfs dan is het gesprek nuttig. Want ook dan kan het advies anders worden, bijvoorbeeld bij een oudere auto die nog heel uitgebreid verzekerd is. En als alles zo kan blijven….dan weet u dat tenminste zeker. En zekerheid, daar heeft u ons voor.

Kost dat gesprek iets extra? Nee! U heeft namelijk al betaald. Daarvoor werken wij met een dienstenovereenkomst. Uiteraard benaderen wij u voor dit soort afspraken. Maak er gebruik van!

In onze (particuliere) dienstenovereenkomst Wonen, Rijden en Vrije Tijd  is het updategesprek bij de comfort en excellentvorm een integraal onderdeel. Bij de basisvorm is de klant zelf verantwoordelijk voor de "passendheid" van zijn pakket.